Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Wycieczka klasy Ice do Warszawy

PC030878

Dnia 03.12.15r. odbyła się wycieczka klasy I C do Warszawy. Wyjazd ten był naszym mikołajkowym prezentem.

Podróż rozpoczęliśmy o godzinie 7:30. Pierwszym punktem wycieczki był ROOM ESCAPE - czyli ucieczka z zamkniętego pokoju. Byliśmy podzieleni na sześć 4-osobowych drużyn. Do dyspozycji mieliśmy 3 pokoje: wehikuł czasu, muzeum i pokój rycerski. W momencie, gdy pierwsze trzy grupy uczniów uczestniczyły w zabawie, pozostali udali się do ,,Galerii Wileńskiej”. Po godzinie nastąpiła wymiana grup. Cała zabawa polegała na tym, by w ciągu 60 minut wydostać się z pokoju poprzez rozwiązywanie różnego rodzaju zagadek wymagających logicznego myślenia i łączenia ze sobą faktów.

Kolejnym punktem podróży było Muzeum Historii Żydów Polskich. Zwiedzaliśmy tam wystawę poświęconą historii tego narodu. Wystawa ukazuje kulturę polskich Żydów oraz przedstawia etapy ich dziejów: od przybycia do naszego kraju, poprzez pierwsze osiedlanie aż po ich zagładę. Bardzo dużo informacji mogliśmy uzyskać od przewodnika, który w sposób przejrzysty i uporządkowany opowiadał nam o historii Żydów, a także oprowadzał po najważniejszych zakątkach muzeum.

Po skończonym zwiedzaniu udaliśmy się na dwie godziny do galerii ,,Arkadia”, a następnie ruszyliśmy w drogę powrotną. Do Siedlec przyjechaliśmy około godziny 20:50 i tu czekała na nas jeszcze jedna atrakcja, a mianowicie świąteczna trasa ciężarówek Coca-Cola, która zawitała do naszego miasta. Każdy mógł zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie i odebrać drobne upominki. Wycieczka zakończyła się po godzinie 21:00. Uważam, że pozwoliła nam ona jeszcze lepiej się poznać, spędzić wspólnie czas i jeszcze bardziej zintegrować.

Czekamy na kolejną wycieczkę klasy 1C.