Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Gra terenowa z okazji 100 - lecia szkoły - karta zgłoszenia, regulamin

 Karta zgłoszenia, regulamin

  Dane uczestników

Imię, nazwisko, wiek, szkoła

1. ………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………...

2. ……………………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………...

3. ……………………………………………………………………………………………..

           ………………………………………………………………………………………………...

Dane opiekuna:

                Imię, nazwisko, szkoła

……………………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………….

Email, nr telefonu…………………………………………………………………………...

.................................................................................................. 

 

 

REGULAMIN gry terenowej

powstałej z okazji 100-lecia powołania Podlaskiego Liceum Biskupiego, które wznowiło działalność edukacyjną w 1998r. jako I Katolickie Liceum Ogólnokształcące im. Świętej Rodziny.

§1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady uczestnictwa w grze terenowej.

  2. Gra terenowa odbędzie się w dniu 4 października w godzinach 9.00 – 12.00 #

  3. Celem gry terenowej jest zdobywanie wiedzy o historii Podlaskiego Liceum Biskupiego oraz I Katolickiego Liceum Ogólnokształcącego im. Świętej Rodziny, popularyzacja wiedzy o Siedlcach, a także popularyzacja aktywnego spędzania wolnego czasu.

§2. Organizator

  1. Organizator gry terenowej: I Katolickie Liceum Ogólnokształcące im. Świętej Rodziny

w Siedlcach, ul. Bpa I. Świrskiego 54, 08-110 Siedlce, opiekun gry Magdalena Ostas, tel. 660526130

§3. Uczestnicy

  1. W grze terenowej mogą wziąć udział drużyny liczące
    3 osoby.

  1. Liczba drużyn biorących udział w grze terenowej nie jest ograniczona.

  2. Osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział w grze terenowej wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej- nauczyciela.

  3. Osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział w grze terenowej wyłącznie zapisemną zgodą rodzica lub prawnego opiekuna.

  4. Zgoda, o której mowa w punkcie 4 powyżej, będzie wymagana przy zgłoszeniu udziału
    w grze terenowej.

 

§4.             $ 4. Zasady uczestnictwa

 

  1. Udział w grze terenowej jest bezpłatny i całkowicie dobrowolny.

  2. Gra składa się z trzech tras. Część pierwsza: „Z małych rzeczy”- długość trasy: 2 km. Cześć druga: „Wielka złoży się całość” - długość trasy 4 km. Część trzecia: „Ogród pamięci” - długość trasy: 2 km. Uczestnicy mogą przejść jedną trasę, dwie lub trzy trasy - wybór należy do osoby grającej.

  3.  

    Miejsce startu: I Katolickie Liceum Ogólnokształcące w Siedlcach, hol przy sekretariacie szkoły.
  4. Miejsce zakończenia gry: I Katolickie Liceum Ogólnokształcące w Siedlcach, biblioteka szkolna.
  5. Pokonanie trasy polega na jej fizycznym przejściu, wykonywaniu zadań i rozwiązywaniu zagadek oraz zbieraniu odpowiedzi na pytania zawarte w treści gry terenowej.
  6. Celem jest zebranie informacji potrzebnych do poznania hasła końcowego i zdobycia nagrody.
  7. Uczestnicy otrzymują od Organizatora komplet niezbędnych informacji do przejścia gry terenowej oraz materiały, w tym do pobrania online, tj. tekst gry terenowej, służący za główną kartę do gry.

§5. Zgłoszenie

  1. Zgłoszenie do udziału w grze terenowej następuje poprzez przesłanie drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub bezpośrednio do sekretariatu szkoły wypełnionej karty zgłoszeniadostępnej na stronieI KLO.

  2. Zgłoszenie należy przesłać do dnia 29 września 2023 roku

  3. Zgłoszenia może dokonać nauczyciel-opiekun uczniów.

  4. Osoba zgłaszająca otrzyma zwrotne potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz potwierdzenie uczestnictwa w grze terenowej.

  5. Zgłoszenie jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu przez uczestników, jak również przez opiekunów osób niepełnoletnich, którzy dokonali zgłoszenia.

§6. Losowanie nagród

 

  1. Organizator przewiduje nagrodzenie 3 drużyn.

  2. Nagrody główne zostaną przydzielone osobom, które wezmą udział w grze terenowej, ukończą ją i odkryją hasło końcowe oraz uzyskają najkrótszy czas.

  3. Nagrody zostaną wręczone wylosowanym uczestnikom niezwłocznie po losowaniu .
    W przypadku nieobecności wylosowanego uczestnika podczas losowania, zostanie wylosowany kolejny uczestnik, któremu będzie przysługiwała nagroda nieodebrana przez poprzednika. Czynność losowania będzie kontynuowana do czasu wyczerpania puli uczestników biorących udział w losowaniu nagród lub do wyczerpania nagród.

  4. Wszyscy uczestnicy, którzy odgadną szyfr przypisany do poszczególnych skrzynek, zdobędą znajdujące się w nich skarby.

 

§7. Zasady bezpieczeństwa

 

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia losowe zaistniałe podczas pokonywania trasy gry terenowej.

  2. Organizator nie zapewnia opieki dla niepełnoletnich uczestników gry.

  3. Organizator oraz wszystkie osoby działające w jego imieniu lub z jego upoważnienia nie ponoszą odpowiedzialności za szkody osobowe i majątkowe uczestników, które wystąpią przed, w trakcie lub po zakończeniu udziału w grze terenowej.

  4. W razie wypadku lub powstania szkody związanej z udziałem w grze terenowej, uczestnicy nie będą występować z roszczeniami do Organizatora, osób działających w jego imieniu lub z jego upoważnienia.

§8. Postanowienia końcowe

 

  1. Regulamin dostępny jest w siedzibie Organizatora.

  2. Wszystkie dane osobowe są zbierane, przetwarzane i udostępniane jedynie na potrzeby przeprowadzenia gry terenowej oraz losowania nagród.

  3. Informacje uzyskane od uczestników gry terenowej będą wykorzystywane wyłącznie do celów związanych z przeprowadzeniem losowania nagród, na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz.U. z 2019 poz. 1781 ze zm.) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO).

  4. Przez nadesłanie zgłoszenia do udziału w grze terenowej oraz w losowaniu nagród uczestnicy wyrażają zgodę na opublikowanie przez Organizatora imienia i nazwiska uczestnika oraz nazwy szkoły, także w przypadku otrzymania nagrody.

  5. Uczestnikowi/-czce przysługuje prawo wglądu do jego/jej danych osobowych oraz prawo żądania ich poprawiania i usunięcia.

 

Zgoda na wykorzystanie wizerunku:

 

Oświadczenie o wyrażeniu zgody na ewentualne wykorzystanie wizerunku:

Na podstawie art. 81 ust. 1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r (Dz. U. z 2018, poz. 1191 ze zm.) o prawie autorskim i prawach pokrewnych oświadczam, że wyrażam zgodę na utrwalanie oraz nieodpłatne, wielokrotne, rozpowszechnianie mojego wizerunku poprzez upublicznienie na stronach internetowych, środkach masowego przekazu w ramach udziału w grze terenowej pt. ”Z małych rzeczy”. Jednocześnie oświadczam, że ww. materiały z moim udziałem nie naruszają moich dóbr osobistych. Niniejsza zgoda: - nie jest ograniczona czasowa ani terytorialne, - dotyczy wszelkich materiałów wideo z moim udziałem wykonanych podczas udziału w grze terenowej pt. ”Z małych rzeczy”. Wizerunek może być użyty do różnego rodzaju form elektronicznego przetwarzania obrazu, kadrowania i kompozycji, bez obowiązku akceptacji produktu końcowego, lecz nie w formach obraźliwych lub ogólnie uznanych za nieetyczne.

 

# dokładna godzina ropoczęcia i lista uczestników zostanie podana do szkoły, którą reprezentują gracze 2 paździetnika 2023 r.